In cazul in care ai cumparat un produs de pe OKSTAR.RO, si este insotit de factura si certificat de garantie, contacteaza-ne utilizand formularul de mai jos.

Iata ce trebuie sa stii in momentul in care doresti trimiterea unui produs retur catre OKSTAR.RO:

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos, termeni care sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Produsele care fac obiectul comenzilor online, pot fi returnate in termen de 14 zile de la data primirii acestora, fara a fi nevoie de invocarea unui motiv. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract incepand de la ziua in care intra in posesia produsului, pana la sfarsitul perioadei de retragere, care se sfarseste dupa 14 zile, conform ordonantei de urgent O.U.G nr.34/2014.

Cheltuielile de returnare a produselor sunt suportate de catre consumator. Produsele ce vor fi returnate trebuie sa fie in ambalajul original, pentru pastrarea integritatii lor.

OKSTAR.RO ramburseaza contravaloarea produsului in maxim 14 zile de la data informarii vanzatorului cu privire la retragerea contractului.

Coletele trimise catre OKSTAR.RO cu ramburs pentru care destinatarul este obligat sa plateasca expeditorului suma aferenta, nu sunt acceptate. Folositi formularul de retur de mai jos pentru a evita erorile.

Formularul folosit dupa cele 14 zile de la primirea coletului nu va mai fi luata in considerare.


IMPORTANT:

  • Produsul returnat trebuie sa fie trimis in aceeasi stare, starea initiala la momentul livrarii. Consumatorul este responsabil pentru scaderea valorii produselor, datorata din manipularea/utilizarea gresita a acestora.
  • In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
  • De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Predarea produselor retur sau la garantie se face prin curierat, CURIERUL folosind formularul de retur. Nu dispunem de contract cu Posta Romana, prin urmare, ne rezervam dreptul de a nu colabora cu Posta Romana.
  • Pentru orice sesizari si reclamatii, va rugam sa ne contactati la adresa: contact@okstar.ro


Follow us on Facebook